piątek, 22 lutego 2013

Kobaltowe oko na karnawał




Witam,
udało mi się znaleźć chwilkę czasu żeby przedstawić makijaż,który proponuję na karnawał.Długo zastanawiałam się jak wykorzystać kupiony jakiś czas temu metaliczny cień do powiek w kolorze kobaltowym marki Hean.Przy pierwszych starciach z nim nakładałam niewielką ilość przy linii rzęs i rozcierałam z brązem z paletki do brwi Essence.Taki efekt odpowiadał mi na co dzień,gdy rano udawało mi się znaleźć trochę więcej czasu.Dziś chciałabym przedstawić swój pomysł na wieczorowe smoky z jego wykorzystaniem.








Twarz:
Podklad Kobo Ideal Cover 402 Nude Beige
Korektor pod oczy Delia w kolorze żółtym
Puder Eveline 204 Shimmer
Oczy:
Baza pod cienie Elf Sheer
Niebieski,metaliczny cień Hean 256 Cobalt
Oznaczone cienie z paletek Sleek Darks i PPQ
Czarny eyeliner Golden Rose 
Zestaw do brwi Elf Dark

Usta
baza pod makijaż Eveline matująco wygładzająca
konturówka do ust Golden Rose Classics 525




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz