piątek, 29 marca 2013

Brązowy klasyk z niebieską wariacją




Hej,
po niewielkiej przerwie powracam z makijażem inspirowanym moją wariacją na temat arabskiego makijażu oka.Do klasycznego,brązowego cieniowania z odrobiną złota dodałam wyrazistą czarną kreskę w stylu arabskim z mocnym akcentem na wewnętrznym kąciku oka oraz niebieskie cieniowanie na dole.Z baraku czasu nie dopilnowałam wszystkiego,na co powinnam zwrócić uwagę i ostatecznie makijaż nie wygląda jak ja bym tego chciała,choć jeszcze rano za taki go uważałam ;).
Nie pozostawiając Was w dłuższym napięciu zapraszam ;)










 
Twarz:
Podkład Revlon Colorstay 150 Buff
 Korektor pod oczy Delia
Puder matująco-wygładzający Eveline
Bronzer Honolulu

Oczy:
Baza pod cienie Cashmere
Oznaczone cienie z paletek Sleek(wyjątkowo dużo ich dzisiaj ;))
Eyeliner Eveline
Kredka do oczy Golden Rose,Emily 101
Ciemniejszy cień s paletki do brwi Essence i wosk z paletki Elf Darks 
Mascara Lovely,False Lashes(niebawem recenzja,na razie powiem tylko,że to kolejna mascara Lovely,która bardzo pozytywnie mnie zaskakuje)

Usta:
Pomadka Sally Hansen Brun Rose

Pozdrawiam serdecznie,
K.









P.S.1.Wszystkim odwiedzającym życzę spokojnych,rodzinnych świat pełnych bliskości i pozwalających na oderwanie od codziennych obowiązków.Wszystkiego dobrego,Kochani!; )
P.S.2.Już za chwileczkę,już za momencik przedstawię swój pierwszy projekt denko,serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz