środa, 11 września 2013

Moje przygody z Garnier Hydra Adapt dla skory suchej

Hej,
wpadłam w marketingową pułapkę.Zewsząd dociera do Nas kampania reklamowa nowego produktu Garniera,seria Hydra Adapt jest reklamowana w każdy możliwy sposób.Najpierw podchodziłam do niej sceptycznie,ale gdy pozostało mi sporo wolnego czasu i krem się kończył bez większego wahania,za to z dużą ciekawością sięgnęłam w Biedronce po różowy kartonik.Mam cerę suchą,która większość kremów wsysa niemal natychmiastowo,potrzebuję silnego nawilżenia a o tym jak sprawdził się u mnei Garnier będzie zaraz.
Najpierw pierwsze odczucia,krem,a właściwie krem-balsam,bo to jego pełna nazwa,podobnie jak reszta serii ma bardzo poręczne i praktyczne opakowania.Krem zamknięto w tubce podobnej do tej w które pakuje się kremy do rąk.Bez problemu można postawić go na półeczce w łazience,gdzie będzie prezentował się całkiem nieźle.Szata graficzna jest po prostu ładna,typowa dla Garniera,bez zbędnych udziwnień,prosto,choć nie nudno.Dodatkowo Krem zapakowano w sztywny kartonik z dodatkowymi informacjami o produkcie.Producent obiecuje(ze strony Garniera):

ODŻYWCZY KREM-BALSAM 24 H NAWILŻENIA

Odżywia i łagodzi

Dla kogo?

  • Do cery suchej i bardzo suchej
  • Szukasz kremu nawilżającego na co dzień, który ochroni twoją skórę przed uczuciem ściągnięcia i odwodnieniem i zapewni jej komfort dzień po dniu?

Nasze rozwiązanie:

Szybko wchłaniający się, nietłusty, odżywczy krem-balsam do stosowania rano i wieczorem, który wyraźnie wygładza skórę twarzy.

W "trzech słowach":

  • 24 h nawilżenia
  • Odżywia\
  • Łagodzi
Jak obietnice mają się do prawdy?
Ja jestem zakochana,produkt nie spowoduje co prawda rewolucji i nie sprawi,że sucha skóra nagle będzie intensywnie nawilżona przed 24 godziny(minus,producent obiecuje-ja nie miałam złudzeń),ale trzeba przyznać,że przy niewielkim natłuszczeniu produkt naprawdę nawilża i pozostawia poczucie relaksu.Pachnie pięknie,jakby kwiatowo,choć nie nachalnie.Nie prawia,że skóra się blyszczy i spokojnie nadaje się pod podkład.
Cena-tutaj przemiła niespodzianka za 50 ml wydajnego produktu zapłacimy między 8,50zł a 12zł,rewelacja cenowa,







Podsumowanie
Plusy:
Wydajny
Tani
Łagodzi
Nie pozostawia tłustej warstwy
Szybko się wchłania
Ładnie pachnie
Dostępność
Praktyczne opakowanie
Minusy:
Nie do końca spełnia obietnice producenta
Ja polecam,dla mnie bomba,z pewnością wrócę jeszcze nie raz.
 
 

1 komentarz:

  1. Ja jestem srednio przekonana jesli chodzi o wersje matujaca, za duzo alkoholu w skladzie :(

    OdpowiedzUsuń