niedziela, 1 września 2013

Praca przy sesji zdjęciowej,moje odczucia,zdjęcia.

Hej,
wiem,że ostatnio małoi piszeę,ale jestem ciągle zajęta i jescze nie do końca udaje mi się wszystko ze sobą pogodzić.Zaczęlam pracę,swoję pierwszą poważną i odpowiedzialną pracę a od piątku rozpoczynam również naukęJako jedna  nielicznych osób z mojego rocznika po maturze nie udałam się na studia tylko zamierzam uczyć się zaocznie w szkole kosmetycznej,coby zrobić baze pod szkołę wizażu,którą zamierzam zająć się później i jednocześnie pracować.Póki co wszystko idzie w dobrym kierunku ;)
Dzisiajszy post piszę aby pochwalić się swoim nowym doświadczeniem.
Jakiś czas temu zostałam zaproszona na sesję zdjęciową w charakterze wizażystki,do tej pory zdarzało mi się robić makijaz innym tylko na okzaje co wspominam bardzo dobrze.Uwielbiam twarze i każda z nich jest dla mnie nowym wyzwaniem,może dlatego bardziej lubię malować innych,niż siebie.Sesja odbyła się w zeszłą niedzielę w łódzkim parku Poniatowskiego,modelka Marta Wojdalska jest przepiekną kobietą o niespotykanej,bardzo ciekawej urodzie,która,nie czarujmy się była dla mnie sporym wyzwaniem.Makijaż z założenia miał być geometryczny i ostry.
Pani fotograf,Aleksandra Łazarczyk popisała się świetnym warsztatem i nadała sesji odpowiedni oddźwięk.
Zapraszam,oto część egektów naszej wspólpracy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz