poniedziałek, 18 marca 2013

Glitter Lip Gloss Lovely-recenzja


Hej,
jako na wieczorną lekturkę zapraszam na recenzje błyszczyka Lovely Glitter Lip Gloss.


Recenzowany produkt,to nieplanowany zakup.Jestem uzależniona od produktów do ust,nie ważne,czy są to błyszczyki,pomadki,czy balsamy,ważne żeby były zawsze przy mnie!;)W chwili gdy jakimś cudem nie mam żadnego przy sobie sprawiam sobie mały prezencik w formie kolejnego cudeńka.Za którąś z tych sytuacji w moje ręce wpadł błyszczyk Lovely,ot drobiażdżek,który miał uprzyjemnić mi dzień.
Produkt zwrócił moją uwagę,to jedyny błyszczyk tej marki,którego do tej pory nie miałam.
Z wszystkich poprzednich byłam bardzo zadowolona,uważam,że warto promować to co polskie,bo nasze nie znaczy gorsze a jak od wielu lat przypomina mi marka Wibo,często lepsze od zagranicznych.I tańsze,no bajka....;)

Serwis Wizaz.pl podaje,że:

 Błyszczyk charakteryzujący się wyjątkowym połyskiem. Jego celem jest nadanie maksymalnego efektu świetlnego i minimalnego koloru na ustach. Zawiera tysiące iskrzących drobinek i refleksów, które mienią się tęczą kolorów.Dzięki specjalnie opracowanej formule zapewnia efektowny wygląd ustom.
 Opakowanie zawiera 4 ml produktu.

Błyszczyk jest niestety pierwszym produktem marki,który mnie zawiódł.Będę recenzować kolor oznaczony przez producenta nr.4.

Zacznę jak zawsze od zalet:
+Zapach,dla niektórych może być chemiczny i niepotrzebny,jednak dla mnie jest bardzo ważny i uprzyjemnia nie tylko chwilkę przy aplikacji produktu,ale i te,kiedy produkt jest  po prostu w pobliżu(tak jak teraz na przykład kiedy leży na biurku a ja co chwila sięgam po niego,odkręcam i wącham). Dla mnie pachnie ślicznie,zapach gumy balonowej poprawia mi humor i rysuje uśmiech.
+Cena,jak wszystkie produkty Wibo i Lovely tak również w tym przypadku cena zaskakuje i pozwala na zakup w zasadzie każdemu,w Rossmanie zapłaciłam z niego około 6 złotych
+Nie klei się na ustach(choć oznacza to również bardzo małą trwałość)
+Trwałe opakowanie,produkt nie wylewa się,dozuje odpowiednią ilość błyszczyka

Reszta pozostaje już tylko w  temacie życzeń.
-Jak wspomniałam wyżej,bardzo kiepsko jest z trwałością produktu na ustach,po około półgodzinie produkt z ust w zasadzie znika,pozostawiając po sobie nieestetycznie,srebrne drobinki(zdjęcie),które rozpraszają się po twarzy
-Opakowanie,moim zdaniem kiczowate,napisy ścierają się i nie są zbyt widoczne na tle produktu
-Wysusza usta
-Załączony do produktu pędzelek jest bardzo kiepskiej jakości,już po pierwszych użyciach zaczynają odstawać pojedyncze włoski(próbowałam uchwycić  na zdjęciu,ale nie złapało)
-Srebrne drobinki w błyszczyku są wyczuwalne po jego nałożeniu na usta

Ogólna ocena:
2+/5
Akceptowalny,ale tylko w wyjątkowych sytuacjach.

Pozdrawiam,

K.




Stan błyszczyka po półgodzinie od nałożenia
Błyszczyk zaraz po aplikacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz